SALAM 1 MALAYSIA

PERKONGSIAN YANG BERMAKNA......

Kemalasan memang tampak menggoda, tapi bekerja memberi kepuasan (Anne Frank)

Kebanggaan dan kepuasan dari kerja membuat saya insan yang lebih baik (Cindy Crawford)

Sekiranya ada sebarang komen dan pandangan yang bernas... dipersilakan..




Tuesday 19 September 2017

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟SHAKLEE USERS🌟🌟🌟

Pengalaman pertama buat syima ambik Shaklee ialah apabila mula2 berkenalan dengan Alfafa.. Salah satu item dalam Shaklee..bermula dari situlah syima terus guna produk Shaklee.. 1 Famili..

Bermula dengan bangun pagi asyik terhencot2 syima terus mencuba..dengan konsisten tau syima ambik.. 5 biji selepas lunch dan 5 bj before sleep..

Pada mulanya seminggu Syima kena Healing Crisis.. Mana taknya ulcer tumbuh satu mulut..Memang menderitalah...guna listerine langsung tak ubah...sebab berlakunya healing crisis ialah supplemen sedang bertindak balas dalam badan..buang segala toksin..

Lepas seminggu Alhamdulillah...

Ada perubahan besar ..dalam tempoh sebulan lebih , hilang kaki hencot2..period tak de senggugut.. Perut rasa ringan sebab dalam sehari ada 3 kali melabur.. Badan sihat je bangun pagi keesokannya.. Kulit semacam cerahh jer... Bau badan tak macam dulu..wangi .. Betul syima tak tipu.. Lagi satu perubahan kulit muka yang jerawat pun hilang

Kalau nak cuba boleh amal... Sebab tu la syima sharing semuanya di sini.. Saya guna Saya Amal Saya Jual ..

Saya sharing2 lagi segala tentang detox lepas ni ya...kalau nak tau lebih lanjut boleh buka fb saya Nurul Syima Sahari.. Whassup terus 01135137696

No comments:

Post a Comment